17/05/2012

27 - Žiarlivý Harry


Najesť sme sa boli nakoniec v Nandos(veď ako inak :D) a všetci sme sa dobre bavili.. Po celý čas sme sa 
s chalanmi rozprávali, smiali sme sa a rozprávali sme si vtipné príhody zo života.. Chalani nás pozvali na svoj ďalší koncert v New Yorku a my sme nadšene súhlasili.. Mám pocit, že ich poznám večnosť.. Sú to úžasní chalani, sú vtipní a vedia čo chcú v živote dosiahnuť.. Ja to až tak presne neviem.. Baví ma veľa vecí.. Ale mojou prioritou, je teraz skončiť strednú a úspešne odmaturovať.
„A čo bude so mnou a s Nickom, keď pôjdem späť do Londýna? Príde za mnou alebo sa rozídeme? To by som nechcela.. Ľúbim ho..“ rozmýšľala som..

„Kate? Si v pohode?“ opýtal sa ma Nick.
„Jasné, len som sa trochu zamyslela“ usmiala som sa.
„Poďme sa trochu prejsť. Čo povieš?“
„Dobrý nápad..“ súhlasila som.. S Nickom sme sa teraz pár dní nevideli, lebo bol mimo New Yorku, takže mi dobre padne, čas strávený s ním.
„Em?“ otočila som sa k Emily.. „ Ideme sa s Nickom trochu prejsť.. Prídem domov až večer OK?“ povedala som jej s úsmevom.
„Tak fajn“ usmiala sa a objali sme sa.
„Inak, všimla si si ako po tebe Zayn pokukuje?“ zasmiala som sa.
„Nevymýšľaj si“ uškrnula sa.
„No vážne.. Veď to by si všimol aj slepý..“ zasmiala som sa.
A naozaj som si nevymýšľala.. Vážne na ňu celý čas pozerá!
„Ešte si tu?“ vyháňala nás už a my sme sa postavili na odchod.
„Héj, vy dvaja.. Kam ste sa rozbehli?“ zasmial sa Liam.
„Ideme sa trochu prejsť.. Môžeme?“ uškrnula som sa naňho.
„Nie“ povedal vážne Harry a Louis ho prebodol pohľadom.
„Vtipné Styles“ uškrnula som sa.
„Tak my ideme, bye“ zakývali sme im, chytili sme sa za ruky a vyšli sme von z Nandos.

HARRY
Deň po tom, čo sme boli v bare som sa zobudil plný energie. Neviem, čím to je, ale mám chuť sa dnes na každého usmievať!
Vyšiel som zo svojej izby a v kuchyni sedel Liam.
„Dobré ránko“ pozdravil som ho s úsmevom.
„Niekto sa nám tu asi dobre vyspal“ uškrnul sa Liam a sadol som si vedľa neho.
„Óóó, ďakujem za raňajky.. To si nemusel“ povedal som mu, keď som si prisunul tanier, ktorý bol na stole, bližšie k sebe.
„Hééj, to sú moje raňajky!“ pozrel na mňa nahnevaným pohľadom Liam.
„Ale ja viem, že ma máš rád a s radosťou sa podelíš“ zaškeril som sa.
„Áno mám ťa rád Harold, ale svoje raňajky si zjem aj bez tvojej pomoci. Urob si svoje.“
„Ty si ale pekný kamarát“ zahral som sa na urazeného a išiel som sa pozrieť, čo máme v chladničke.. Nie je tu toho veľa.. Tak nič, asi zjem Louisovi jeho poslednú mrkvu. Vybral som ju z košíka, kde ju mal starostlivo uloženú a olúpal som si ju.
„Harry, to si nemusel“ objal ma zozadu Loui a vzal mi z rúk mrkvu.
„To mali byť moje raňajky“ uškrnul som sa.
„TY si mi chcel zjesť moju poslednú mrkvu? To nemyslíš vážne Harold!“ povedal nahnevane Loui.
„Donútili ma k tomu okolnosti!“ obraňoval som sa.
„Okolnosti? Tak teraz si vážne rozmysli, čo mi povieš, lebo inak podám žiadosť o rozvod. S nikým sa nebudem deliť o svoje mrkvy! Len s Eleanor, ale tá tu teraz nie je..“
„Zabudol si nakúpiť“ povedal som nakoniec.
„Ja?“ pozrel na mňa prekvapene Loui. „A kde je Greg? Začo ho platíme?“ pýtal sa Loui.
Greg je náš dobrý kamarát, ktorý je z New Yorku a keď sme tu na turné, tak nám chodí nakupovať, 
po večeroch sa s nami fláka.. Je síce starší, ale je rovnako strelený ako my!
„Greg tu nie je, ako vidíš! Raz za čas môžeš ísť do obchodu aj ty“ smial som sa na ňom.
„Mrkvičiak! Je koniec! Nezabudni mi podpísať rozvodové papiere“ dodal Louis a odkráčal späť do svojej izby..
Keď odišiel, pri pohľade na Liama sme obaja vybuchli smiechom..
„Čo tu buntošíte?“ vošiel do kuchyne rozospatý Niall.
„Vas hapennin?“ pridal sa k Niallovi aj Zayn.
„Ále.. Louis a Harry majú manželskú krízu..“ smial sa Liam.
„Už zase?“ opýtali sa naraz a my sme sa znova rozosmiali.
„Prečo nemáme nič v chladničke?“ opýtal sa večne hladný Niall, keď nazrel do chladničky..
„Tak ja toto nemusím počúvať“ zasmial som sa a rozhodol som sa riešiť situáciu.. Odišiel som z bytu a zazvonil som o 2 byty ďalej.. Z bytu som začul spev, takže už určite vstali.
„Dobré ránko“ povedal som s úsmevom, keď mi otvorila Kate. Rýchlo som vošiel dnu, no jej šokovaný výraz tváre som si nevšímal.. „Čo ty tu?“ opýtala sa ma.
„Prišiel som sa vás opýtať, či by ste sa s nami dnes nešli niekam najesť.. Čo vy na to?“
„Jasné“ súhlasila s radosťou..
 Chvíľu sme sa rozprávali, pozdravil som sa so Suzie.. No pred odchodom som jej ešte niečo musel povedať..
„Pekné pyžamo“ zasmial som sa.
„Pekné tričko“ vrátila mi to so smiechom..
„To nie je moje“ bránil som sa, no v skutočnosti bolo moje. To tričko som dostal na narodeniny od Luisa.. Chcel si zo mňa urobiť srandu.. Tak ho občas nosím na doma. A mám rád mačky, takže Hello Kitty nie je až tak od veci :D. A nápis: I am so crazy ma tiež vystihuje..
Dohodli sme sa, že o jednej po nich prídeme a tak som odišiel späť k nám, oznámiť to chalanom. Boli nadšený z toho, že ideme s babami, no ešte nadšenejší, že sa ideme poriadne najesť..

Okolo jednej
Konečne sme sa dočkali a s prázdnymi žalúdkami tešiac sa do Nandos, sme zaklopali na ich dvere. Najprv sme ich chceli nejako vystrašiť, no povedali sme si, že to necháme na inokedy..
„No konečne.. Už som hladná ako vlk“ otvorila nám vysmiata Suzie. Vošli sme dnu, no bolo nás tam akosi veľa.. Boli sme tam my piati a stála tam ešte Suzie, Emily, Kate a nejaký chalan.
„Nás tu ale je“ povedal som po chvíli a všetci sme sa zasmiali..
„Vy sa ešte nepoznáte.. Toto je Nick, môj priateľ, a toto sú chalani – Harry, Liam, Zayn, Louis a Niall“ povedala Kate a ja som sa cítil akoby ma niekto oblial studenou vodou.. „Toto je Nick, môj priateľ..“ Takže mal som pravdu, má priateľa.. Je to ten chalan, s ktorým som ju videl po prvý raz v klube... 
„Harry, spamätaj sa“ vravel som si v duchu.
„Teší nás“ povedali sme a popodávali sme si ruky.. Nick, či ako sa volá na nás najprv nechápavo pozrel a pýtal sa odkiaľ sa poznáme.. Kate naňho žmurkla so slovami, že mu to neskôr vysvetlí..
Do Nandos sme šli pešo a každý s každým sa po ceste rozprával.. Kate so svojím priateľom sa držali za ruku a ja som sa na nich nemohol pozerať.. Cítil som v sebe zlosť a.. Žiarlil som.. Mám ju rád.. a viac ako kamarátku.. Nebudem klamať sám seba.. Je to tak a ja to viem.. Ale Kate sa to nesmie dozvedieť! Hlavne, že je šťastná ona..
„Žiarliš?“ opýtal sa ma počas cesty Loui.
„Úprimne? Strašne“ uškrnul som sa.
„Noták Harry, je to len dievča..“
„Nie je to len dievča..“ povedal som nahnevane a zrýchlil som krok..
Louis na mňa nechápavo pozrel, no potom sa začal rozprávať s Niallom.
V Nandos sme sa najedli a celý čas sme sa rozprávali, smiali sme sa a rozprávali sme si príhody.. Snažil som sa tváriť šťastne, no pri pohľade na Kate a Nicka som mal chuť odtiaľ utiecť.. Neviem ako dlho to ešte vydržím, tváriť sa, akoby nič.. Ale musím.. Nielen kvôli sebe, ale hlavne kvôli Kate..
Zrazu sa tí dvaja postavili, no Liamova otázka ich na chvíľu zastavila.
„Héj, vy dvaja.. Kam ste sa rozbehli?“ opýtal sa ich.
„Ideme sa trochu prejsť.. Môžeme?“ uškrnula sa naňho Late.
„Nie“ povedal som vážne, no vtom na mňa hodil vražedný pohľad Louis a ja som pochopil, že už mám byť ticho..
„Vtipné Styles“ uškrnula sa.. Je taká krásna..
Po chvíli nás ruka v ruke opúšťali a ja som sa cítil... zle. „Čo sa to so mnou deje?“ pýtal som sa sám seba dookola. Musím odtiaľto odísť..
„Prepáčte, ale akosi mi nie je dobre.. Asi sa trochu pôjdem prevetrať von..“ povedal som im.
„Idem s tebou“ povedal rozhodne Louis.. Vedel prečo odchádzam..
„Nie Loui, chcem byť chvíľu sám..“ povedal som a vyšiel som von..
Bol som sa prejsť po parku a spomenul som si na včerajší deň, kde som sa rozprával s Kate na lavičke.. Prečo som ju nestretol skôr? Musím sa zmieriť s tým, že už patrí niekomu inému.. Večer pôjdem do baru a poobzerám sa po iných dievčatách.. Musím ju dostať z hlavy..


4 comments:

  1. Anonymous17/5/12 22:10

    ejhááá :) super to je, len tak ďalej :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/5/12 04:04

    Vas happeninn? :D:D:D jaaj ked ja toto videla :D ta moja gramaticka dusa anglictinarky mi nedala ti nenapisat koment :D ze :D moooja :D co to je toto :D:D:D ale berem sranda :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja, to je narokom tak napisane, lebo Zayn to stale tak hovori :D :D :-*

      Delete