10/07/2012

49 - Druhý deň turnaja


KATE
Po včerajšom telefonáte s Harrym som na jednej strane bola rada, že je v poriadku a nič mu nie je, no na tej druhej ma nahnevalo, že neprišiel..  Som zvedavá, čo bolo také dôležité...
No dnes už na to nesmiem myslieť a musím sa sústrediť len na hru, inak budem opäť robiť zbytočné chyby.. A navyše, Harry sem dnes určite príde, takže budem pokojnejšia..

Dnešný deň turnaja začína súbojom medzi Rodney Williams a mnou. Rodney som videla hrať včera a hoci je to nováčik, je veľmi talentovaná a má veľký potencionál.. Nečudujem sa, že sa dostala do druhého hracieho dňa..
Dnes sa vlastne hrá semifinále a finále, čiže kto postúpi zo svojho dnešného prvého zápasu, ten postupuje do finále, čiže ide naozaj o veľa..
Keď som vošla na kurt, pozrela som sa smerom k divákom a uvidela som tam svojich najväčších fanúšikov.. Chalani a Suzie mi zakývali a ja som sa na nich len usmiala. No čo ma veľmi povzbudilo bolo, že Harry tam je tiež a ukázal mi zaťaté päste ako náznak, že mi drží palce.
S úsmevom od ucha k uchu som si z vaku vybrala tenisovú raketu a nastúpili sme na dvorec, aby sme sa rozohrali.. Podanie som vyhrala ja, takže mám menšiu výhodu nad súperkou, že podávam ako prvá.
Svoje podanie som vyhrala a v druhom geme, pri jej podaní, vyhrala ona.. Takto to pokračovalo aj v ďalších gemoch, keď si každá z nás vzala svoje podanie a nedovolila súperke vziať jej svoje podanie.. Ja som ju však pri stave 5:5 zastavila, čím som získala ďalší gem na 6:5 a posledný gem som so svojím podaním taktiež zvládla, takže prvý set sa skončil za stavu 7:5 pre mňa..
V druhom sete som si udržala svoje tempo hry a nedovolila som súperke zahrať veľa, takže som vyhrala za stavu 6:3.
Po tomto zápase nám ľudia na tribúnach zatlieskali and my friends sa objímali a skákali od radosti ako šialený! Toto víťazstvo totiž znamenalo, že som postúpila do dnešného finále.
Na ďalší zápas zatiaľ nastúpila Emily s Christionou McHale, ktorá sa nachádza v prvej stovke svetového rebríčka dvojhry, takže to Em bude mať ťažké..
Ja som sa zatiaľ rýchlosťou blesku presunula na tribúnu, aby som mohla sledovať Emilyn zápas spolu s ostatnými a aby som spoznala súperku, s ktorou budem hrať vo finále.
Všetci mi na tribúne podávali ruky, gratulovali mi, no keď som prišla k Suzie a chalanom, myslela som, že ma rozpučia! Objímali ma a komentovali náš zápas. Ja som sa na nich sem-tam pozrela jedným očkom a videla som, ako napäto sledujú priebeh hry..
„Ja som ti vravel, že to dokážeš mrkvička!“ objímal ma Louis s úsmevom.
„Gratulujem“ vravel Liam.
„Som na teba hrdá“ povedala mi Suzie, keď mi dala pusu na obe líca.
„Hrala si úžasne!“ skonštatoval vysmiaty Harry a ja som ho bez slov objala.
„Ďakujem, ďakujem, podpisy až na letisku“ zasmiala som sa a oni tiež.
„Pozrite, aká je už namyslená“ uškrnul sa Niall a ja som ho štuchla do ramena.
„Nie som, len si robím srandu“ zasmiala som sa, hoci to aj tak všetci pochopili..
„Porozprávame sa..“ pošepkal mi Harry, no ja som ho prerušila..
„Až keď sa to celé skončí“ povedala som a on s úsmevom prikývol.

Emily taktiež hrá proti hráčke prvej svetovej stovky, Irine Falconi!
„Emilýýýý“ povzbudzoval ju Zayn a my sme si medzi sebou vymenili pohľady, no potom sme sa k nemu pridali..
Emily je dneska v svojej forme  a niekedy som sa až čudovala, čo všetko je schopná vybehať.. Jej súperka však miestami vyzerala zmätene a nechápala, čo to tam Em predvádza..

 Po dlhom trojsetovom napináku, Emily vyhrala za stavu 5:7, 6:4, 6:4 a všetci diváci jej dopriali standing-ovation.. Až teraz som si vlastne uvedomila, že budem hrať finále proti Em.. Rýchlo som zbehla z tribúny a utekala som dozadu, kde jej už gratuloval tréner a ostatný..
„Emily“ zakričala som a rozutekala som sa k nej a skončili sme v objatí.
„Neverím, že spolu budeme hrať finále!“ vravela Em.
„Poď ideme sa najesť, zregenerovať a pripraviť sa na našu spoločnú hru!“ navrhla som, no tréner nás ešte zastavil.
„Som na vás taký hrdý! Je neuveriteľné, že ste vyradili najväčšie favoritky a práve vy dve budete hrať finále proti sebe! Ak vám môžem poradiť, neberte to tak, že hráte finále na nejakej súťaži.. Užívajte si to a hrajte proti sebe tak, ako na tréningu.. Je jedno ktorá z vás vyhrá, lebo víťazky ste už obe“ povedal a vrúcne nás objal.. Mala som slzy na krajíčku.
„Ďakujeme tréner, za všetko.. Len vďaka vám sme dnes tu a užívame si túto skvelú atmosféru. A tento náš posledný tenisový súboj si určite užijeme! Bude to už asi posledný krát, teda aspoň cez tieto prázdniny, kedy hráme v New Yorku, takže sa už veľmi teším!“ povedala Emily s úsmevom.
„Presne ako povedala Em, ste proste najlepší!“ zhrnula som to a všetci sme sa usmiali..
„Tak a teraz sa už choďte najesť, aby ste sa potom stihli pripraviť“ povedal posledný krát veliteľským tónom tréner.
„Rozkaz šéfe!“ zasalutovali sme vážne, no potom sme sa všetci rozosmiali a každý sa vybral iným smerom..

Finále
„Ideme na to!“ povedala Emily tesne pred vstupom na kurt.
„Takú šou ešte New York nezažil“ zasmiali sme.
„Držím palce Kate“ povedala s úsmevom Em.
„Aj ja tebe Em. Tak ako na tréningu?“
„Tak ako na tréningu, len s viac divákmi“ pousmiala sa Em a ja tiež.
Ako prvú zavolali na kurt Em, keďže bez straty hry sa dostala až do finále a potom som prišla na kurt ja. Diváci sa nedočkavo mrvili v sedadlách a čakali, čo za zápas sme im pripravili. Suzie a chalani teraz len uvoľnene sedeli a vedeli, že určite budú spokojní s víťazkou..
Ako sme sa dozvedeli, chalani-dvojičky, skončili na 3. a 2. mieste, čo je super a tréner môže byť s nami všetkými spokojný!
S Em sme sa najprv rozohrali, urobili sme pár vtipných gest, ako napríklad, keď sme si ukázali prstami, že jedna druhú sledujeme..
„Hra sa začala a my sme si to užívali. Presne tak, ako na tréningu a nevnímali sme divákov, len nás dve a našu hru. Hrali sme uvoľnene, no zároveň sme si obe priali vyhrať.
Prvý set vyhrala Emily, druhý som vyhrala ja. Bol to veľmi vyrovnaný súboj, v ktorom išlo hlavne o šťastie. V tenise sme sa počas tohto leta zlepšili obe, takže hráme obidve veľmi dobre..
Vieme však aj o slabinách tej druhej, čo sa obidve snažíme využiť.
Tento zápas mi miestami pripadal ako nejaká počítačová hra, ktorú hráte s kamarátkou a v podstate je úplne jedno, kto vyhrá, ide o tú zábavu, ktorú pri hre zažijete..

V treťom sete je stav 5:6 pre Emily a podáva ona.
„Žeby posledný gem?“ preblesklo mi hlavou a práve preto som si ho tak užila. V tomto poslednom geme bol stav 40:40, čiže zhoda, minimálne 4x, z čoho sme sa už aj my dve smiali.. No nakoniec mala Em výhodu a gem konečne ukončila!
Em sa zvalila na zem a nemohla tomu uveriť.. Ja som však s úsmevom pribehla k nej a zdvihla som ju z antuky. Bola celá oranžová, no spolu sme sa objali a ona sa rozplakala od šťastia. Ja som sa však dostala z objatia a zdvihla som jednu Emilynu ruku do vzduchu na znak víťazstva.
„Skvelá hra Em“ pozrela som na ňu s úsmevom a ona sa taktiež usmiala od ucha k uchu.
„Hrala si skvele Kate“ povedala s úsmevom Em.
„Teším sa na oslavu!“ zasmiali sme sa a odišli sme ešte podať ruku rozhodcovi.
Necítila som sa porazená, práve naopak. Tešila som sa s Em pretože dnes hrala úžasne a jednoznačne si to zaslúžila.. A samozrejme mala aj šťastie..
Vzadu nám ešte všetci pogratulovali, vrátane nášho trénera, rozdali sme pár podpisov a keď sa k nám dovalili chalani a Suzie, bola to nekonečná radosť! Zhodli sme sa na tom, že to musíme ísť niekam osláviť a to poriadne!
„Ste proste úžasné!“ vraveli nám chalani..
„Skvelá hra, darling“ povedal Zayn Emily a pobozkal ju.
„Aj tak si hviezda“ povedal mi Harry a dal mi pusu na líce.
Ja som sa len usmiala a vyobjímala som sa aj s ostatnými.
S Harrym so sa dohodla, že sa večer na párty niekam vyparíme a potom sa porozprávame..

O pár hodín neskôr
Vošli sme do klubu, ktorý sa volá No.8 a hneď sme si to namierili k baru. Tam sme si objednali 8 tequíl a vypili sme to presne tak ako sa to má. So soľou a citrónom! Mňam, dzivé ale chutné!
Pretancovali sme skoro celú noc, vypili sme toho tiež dosť veľa a potom som už bola taká unavená, že som si sadla opäť za bar.. Sledovala som ostatných ako sa zabávajú na parkete a bláznia sa.. No uvidela som niečo, čo som asi vidieť nemala. Na barovom pulte bolo viacero časopisov a novín a na jednej z titulkov som uvidela fotku Harryho a neznámeho dievčaťa v objatí. Vzala som si časopis do ruky a začala som čítať. Bolo tam napísané: „ Kto je to záhadné dievča vedľa Harryho Stylesa? Žeby jeho nová priateľka? Viac na strane 7.“ Otvorila som časopis a začítala som sa. Písali tam, že tento budúci párik sa včera stretol pri supermarkete a vyšli si spolu na kávu do Starsbucksu...
Ďalej som to už radšej nečítala a v hlave sa mi začalo objavovať veľa otázok.
„Takže, preto včera Harry neprišiel na turnaj?!“ pomyslela som si.
Tak toto som nečakala! Kto je to dievča??
V sekunde som sa postavila, trošku so mnou zatackalo, ale rýchlo som si udržala balans a odkráčala som na parket, kde tancoval aj Harry.
„Musíme sa porozprávať!“ povedala som mu nahnevane a odtiahla som ho von z klubu..
„Kam ma to ťaháš?“ pýtal sa ma nechápavo Harry.
„Môžeš mi vysvetliť, kto je toto dievča?“ pýtala som sa a ukázala som na titulku.
„Preboha!“ povedal zarazene Harry.
„To preto si včera neprišiel?“ pýtala som sa v snahe ovládnuť sa.
„Kate, ja ti to vysvetlím!“ povedal náhle.
„To mi teda vysvetlíš!“
„ To je Lucy, moja kamarátka z detstva.. Včera sme sa stretli po dvoch rokoch a keďže sme si išli sadnúť na kávu a zakecali sme sa, úplne som stratil pojem o čase..“ vravel.
„Ale na tej fotke to nevyzerá, len ako kamarátske objatie..“ protestovala som.
 „Prosím ver mi! Vieš, že ťa ľúbim a na dnešok som sa už tak veľmi tešil, že budeme spolu a vyriešime to, čo je medzi nami..“
Zrazu som nevedela, čo mám povedať! Ako mám vedieť, že mi hovorí pravdu??
„Spýtam sa chalanov, či ju poznajú“ napadlo mi a rozbehla som sa späť do klubu. Harry sa rozutekal za mnou a ja som sa zastavila pri chalanoch, ktorý niečo popíjali v bare..
„Poznáte nejakú Lucy?“ opýtala som sa ich priamo a oni na mňa nechápavo pozreli.
„Koho?“ opýtal sa pripito Niall.
„Lucy, Harryho kamarátka z detstva“ zopakovala som.
„Nie“ povedali jednohlasne a rozosmiali sa.
Ja som sa otočila k Harrymu a zmučene som naňho pozrela..
„Nepoznajú ju, pretože som im o nej nikdy nevravel! Posledný krát sme sa videli ešte asi pol roka pred X-factorom...“ obhajoval sa a pritom ma držal za ramená a pozeral mi do očí..
„Prepáč Harry.. Neviem, či ti mám veriť..“ povedala som mu so slzami v očiach.
„Musíš! Vieš predsa, že ti nikdy neklamem!“ povedal smutne.
„Ja už radšej pôjdem“ povedala som mu,  rozlúčila som sa aj s ostatnými a odišla som domov, kde som rozmýšľala nad sebou a nad celou touto situáciou!



KATE


SUZIE


EMILY

14 comments:

  1. Pecka ako vždy-. .. baví ťa to naťahovať ako gumu na gatiach ?... už by sa fakt mohli dať dokopy... teším sa na dalsiu... chcem ju už teraz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :)... V podstate tu už budú len 2 časti, takže sa to všetko rozmotá ;)...

      Delete
    2. Len dve časti čo ?.. ale dúfam že bude aj daľší príbeh však ?... a moholl by byť znova s Harrym :)

      Delete
    3. jasnéé, bude aj ďalší pravdepodobne s Niallom :)

      Delete
  2. krásne to je :))

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/7/12 15:15

    Kedy bude dalsia? ja asi umrem z tej nedockavosti. :D krasne pises! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujém! ďalšia bude buď dnes alebo zajtra :)

      Delete
  4. prosím daj dnes časť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. práve ju idem napísať ;)

      Delete
    2. huchuuuu--- teším sa... aj ked si ju zrejme prečítam až zajtra :)

      Delete
    3. Tak to dnes prichádzaš o veľa ;D

      Delete
  5. Anonymous13/7/12 20:42

    O koľkej alebo kedy pridáš ďalšiu časť?

    ReplyDelete