13/07/2012

50 - Happy End


Ahojté! Menšie info pre vás...Takže táto časť je posledná, čo sa týka tohto príbehu.. Mne osobne sa veľmi páči, tak dúfam, že sa bude aj vám! Je dosť dlhá a keď som ju písala, dosť som si poplakala, takže slzy sú dovolené ;)... Pri čítaní tejto časti vám odporúčam pustiť si túto pesničku ---> http://www.youtube.com/watch?v=LVsrP9OJ6PA  Ďalej by som vás chcela poprosiť, aby ste mi k tejto časti napísali komentáre, v ktorých bude váš názor na celý tento príbeh, na to, či sa vám páčil a podobne, nech viem na čom som a čo mám zlepšiť...Ďalší príbeh začnem písať..neviem kedy :P.. Dúfam, že čo najskôr, pretože už mám pár nápadov.. V ankete ste zatiaľ dali na prvé miesto Liama, no ďalší príbeh bude asi s Niallom, keďže donedávna vyhrával on a už som ho vsunula do deja ďalšej poviedky.. Ak by sa vám to nepáčilo, píšte taktiež do komentov..A ĎAKUJEM vám za 12 300 návštev! Je to neskutočné, že sa to páči toľkým ľuďom, som strašne šťastná a keby ste to nečítali, asi by sa mi už ďalej nechcelo písať.. Takže už vás tu ďalej nebudem napínať, príjemné čítanie ;-**


O týždeň
„Nemôžem uveriť tomu, že sa naše úžasné leto končí tak skoro“ povedala Emily, keď sme si balili veci..
V noci totiž odchádzame späť domov, do Londýna a nám sa vôbec nechce. V pondelok už začína škola, takže musíme prísť najneskôr v nedeľu večer.. Rodičia sa na nás už veľmi tešia, kamarátky sa na nás tešia(veď jasné, keď im donesieme nejaké suveníry :P), len my sa netešíme..
Toto leto bolo jednoznačne našim najlepším letom v živote a nechceme aby sa skončilo.. Odnášam si však so sebou veľa zážitkov, fotiek, oblečenia a spomienok. Spomienky na ktoré sa nezabúda.. Pred tým, než sme sem prišli sme dúfali v to, že sa nám splnia sny.. No nám sa splnilo aj to, o čom sme ani nesnívali.. Spoznali sme úžasných ľudí, hrala som finále Newyorského tenisového turnaja proti svojej najlepšej priateľke, boli sme na koncerte 1D a dokonca sme sa spoznali s chalanmi, zažili sme letnú lásku, ktorá však ešte u Emily neskončila a u mňa to je dosť otázne, keďže som sa Harrymu snažila posledný týždeň vyhýbať..
Nechcem sa s týmto všetkým rozlúčiť, ešte nie! Len pohľad z okna mi vtlačí slzy do očí..
Ďalšia vec je, že som toto leto strávila so svojimi dvoma najlepšími kamarátkami! A hoci s Em idem späť do Londýna, Suzie sa vracia do Canady.. Netuším, kedy ju opäť uvidím, ale viem, že sa budeme musieť rozlúčiť na dlhší čas a to ma vôbec neteší.. A keď sme už pri Suzie, spomínala som, že sa dala dokopy s Niallom?? Ak nie, tak áno je to pravda. Sú spolu neskutočne zlatí a majú toho veľa spoločného.. Okrem iného, obaja radi papajú a tak môžu v noci vyžierať chladničku spolu :D.. Som však rada, že obe moje kamošky si našli svoje polovičky a sú šťastné.. Teším sa s nimi, smejem sa s nimi, kecám s nimi a sú ako moje sestry.. Proste ich milujem!
„Em ani ja tomu neverím“ povedala som po dlhšom tichu.
„Bolo to úžasné leto!“ povedala Em pozerajúc sa von oknom.
Prišla som k nej a objala som ju zozadu.
„A čo tak ešte raz sa prejsť po tomto veľkomeste?“ navrhla som s úsmevom.
„Tak načo ešte čakáme?!“ povedala Em nadšene a rozbehla sa preč.
„Kam to bežíš?“ kričala som za ňou.
„Prezliecť sa! Azda nepôjdem v posledný deň po New Yorku v šortkách“ zasmiala sa a obe sme sa rýchlo prezliekli.
„Suzie, ideš s nami?“ opýtala som sa jej, keď vošla do bytu.. Asi bola s Niallom.
„A kam ideme?“ opýtala sa Suz.
„Posledný krát cez tieto prázdniny sa prejsť po New Yorku.“
„Tak to máš jasné! Len sa prezlečiem“ zachichotala sa Suz a naše izby sa zmenili na prezliekarne.
„Em, nevidela si to moje žlté tričko?“ pýtala sa Suz Emily.
„A nemáš ho už zbalené?“
„Ahá, asi hej.. Tak nič, vezmem si iné..“
Keďže už máme polovicu vecí zbalených, musíme skombinovať to, čo máme po ruke..
Asi po 15tich minútach sme vyšli z nášho baráku prezlečené, namaľované a spokojné sami so sebou.
„Pamätáš na Spiderwomen?“ opýtala som Em, keď sme zastavili pred barákom.
„Haha, jasné, na to sa nedá zabudnúť.. Pamätám si na ten tvoj zmätený pohľad, keď si ma tu uvidela stáť..“ zasmiala sa Emily..
„Tu som pribrala pár kíl“ ukázala som na Nandos, okolo ktorého sme práve prechádzali.
„Súhlasím“ zasmiala sa Em.
„Nejdeme sa najesť?“ opýtala sa Suzie a s Em sme si vymenili pohľady. Šialene sme sa rozosmiali a Suzie sa potom pridala k nám..
„Poďte, ideme ďalej..“ povedala Em a ťahala nás smerom k parku.
„Tu som sedela s Harrym, keď sa mi prvý krát ukázal, teda dal si dole svoju kapucňu“ ukázala som s úsmevom na lavičku pred nami.
„Mimochodom Kate, ako to medzi vami vlastne je?“ opýtala sa Suz zvedavo.
„Tiež sa pýtam.. Nechápem, na čo vy dvaja ešte čakáte.. Veď sa máte radi a to s Lucy ste si už predsa vysvetlili..“ zapojila sa do debaty Em.
„Ja neviem.. Nemôžem sa s ním dať dokopy.. Aj tak by to nemalo význam, veď dnes už odchádzame, tak načo?“
„Veď aj my odchádzame a so Zaynom a Niallom sa budeme aj ďalej stretávať.. Síce Suzie, to bude mať ťažšie, no oni to zvládnu“ chytila Em podporujúco Suz za ruku.
„Presne ako hovorí Em.. Nemôžete to už takto odďaľovať..“ vravela mi Suz.
„Musíme si kaziť túto príjemnú prechádzku?!“ ohradila som sa a kráčali sme ďalej cez park.
„Čo tak si dať zmrzlinu?“ opýtala sa s nádejou Suz.
„Keď nie Nandos, tak zmrzka?“ zasmiala sa Em.
„Zmrzku by som si dala aj ja“ povedala som a Suzie sa hneď rozutekala k stánku, kde sme si chodili pravidelne dopĺňať energiu..
„Ako vždy?“ opýtal sa predavač s úsmevom, keď sme prišli k stánku.
„Samozrejme!“ povedali sme všetky naraz s úsmevom.
Predavač nás už pozná, keďže sme mu veľa krát urobili tržbu a navyše, je veľmi milý.
„Dnes sme tu posledný krát Mike, tak nám poriadne naber“ povedala Suzie so smiechom predavačovi. A áno, už si s ním aj tykáme :D.
„Tak v tom prípade, vám spravím špeciálnu ozdobu“ povedal Mike.
Keď nám však podal ozdobené zmrzliny, žmurkol na mňa. Prečo?
Najprv som nechápala, no keď som sa pozrela do svojho kornútka, bolo tam ozdobné srdiečko. Hlavou mi hneď preblesol deň, keď sme boli s Nickom prvý krát von a on mi kúpil zmrzku, v ktorej bolo rovnaké srdiečko.
Nick.. V ten deň sme sa špliechali vo fontáne a potom mi dal svoju mikinu, ktorú som mu zabudla vrátiť.. Strávila som s ním úžasné chvíle, na ktoré nikdy nezabudnem..
No v tomto parku mi aj povedal, že odchádza.. Bol to deň, keď som sa úplne zrútila na celý dlhý týždeň.. S odstupom času sa na to pozerám už dosť triezvo, no vtedy to naozaj bolelo..
„Naše kurty“ zakričala Em, keď sme prechádzali okolo.
„Tréner!“ zazrela som chlapa na kurte a obe sme sa k nemu rozbehli..
„Dievčatá! Myslel som, že ste už odišli“ povedal prekvapene.
„Nie až dnes v noci.. Len sme na takej menšej pamätnej prechádzke“ zasmiala sa Em.
„Čaute“ pozdravili nám dvojičky, ktoré práve trénovali.
„Ahojte!“ odzdravili sme im a chvíľu sme s nimi ešte pokecali.
Neskôr sme sa však so všetkými rozlúčili, poďakovali sa za pekné chvíle strávené s nimi a presunuli sme sa ďalej.
„Budú mi chýbať“ povedala smutne Em, keď sa ešte obzrela na kurty.
„Veď aj mne Em“ povedala som jej a chytila som ju okolo pliec.
Prešli sme sa až na Broadway, kde sme si zaspomínali na prvé stretnutie s Nickom a predavača lístkov.. Bolo to neskutočné, akoby sa to všetko stalo dnes.

Boli sme sa najesť v našej obľúbenej talianskej reštaurácii, kde sme si posedeli asi ďalšie 2 hodiny a potom sme sa rozhodli ísť domov, no trošku inou cestou..
Prešli sme okolo nákupného centra, v ktorom sme minuli dosť peňazí, no máme odtiaľ veľmi veľa úžasných vecí. Ďalej sme prešli druhým, našim obľúbeným, parkom, kde bolo ako vždy veľa ľudí posedujúcich na tráve..
„Na toto múzeum nikdy nezabudnem“ povedala Suzie ukazujúc na múzeum voskových figurín.
„Veru! Tento výlet bol jeden z našich najvydarenejších!“ povedala Em.
„A tie fotky“ zasmiala som sa pri spomienke na moju fotku s Harrym..

Keď sme prišli späť do bytu, pobalili sme si ešte zvyšné veci a keďže už bol večer, len tak sme si zapli telku a čakali sme, kým príde čas odísť..
Teraz to tu vyzeralo tak prázdno.. Neviem, čo bude s týmto bytom keď odídeme, no bude mi chýbať.. Brala by som taký istý v Londýne.. Teda ja by som zostala aj tu, len keď to už musí byť..

Na letisko musíme ísť 2 hoďky pred odletom, takže o tej 10tej nám treba ísť..
Je pol 10tej a ako poznám naše rozlúčkové rituály, bude to nadlho.. Chalani idú na letisko s nami a Suzie odlieta až zajtra, takže ešte cez noc bude u chalanov..
„Je čas“ povedala som, keď som sa pozrela na hodinky a postavila som sa z gauča.
„Tak dobre“ povedala Emily a taktiež sa postavila..
„Idem po chalanov, aby vám pomohli s kuframi“ povedala Suzie a po ceste si už zobrala svoje veci do ich bytu, aby sa už nemusela vracať..

„Ahojte“ pozdravili nás smutne chalani, keď k nám prišli.
„Hi“ povedala som.
„Čo môžeme zobrať?“ opýtal sa Liam a ja som mu ukázala na kufre, ktoré sme mali poukladané na kope.
„Tak fajn, máte všetko?“ opýtal sa Louis, keď každý držal v ruke aspoň jeden kufor.
„Myslím, že áno“ povedala Em a pomaly sme všetci povychádzali z bytu.
„Privolám výťah“ povedal Niall a s Em sme ešte zastali vo dverách..
Poobzerali sme sa po byte.. Obývačka, kuchyňa..
„Pamätáš, ako sme tu v prvý deň prišli a nemohli sme sa vynadívať? Stáli sme vo dverách presne tak ako teraz a nemohli sme uveriť, že tu budeme bývať počas leta“ povedala Em.
„A 2 mesiace prešli ako voda a my odchádzame“ povedala som smutne a s Em sme sa objali.
„Tak idete?“ zakričal Niall z výťahu.
„Musíme ísť“ povedala som a zamkli sme dvere.
V objatí sme s Em vyšli pred barák a ešte posledný krát sme sa naň pozreli.
„Zbohom“ povedala som si sama pre seba a všetci sme nastúpili do áut.

Na letisku s nami čakali chalani a Suzie. Počas tých dvoch čakacích hodín sme každý s každým kecali, dohodli sme sa, že sa o také dva týždne vidíme, lebo chalani prídu späť do Londýna..
Zayn sa chvíľu rozprával s Emily a sľúbil jej, že sa čoskoro uvidia a že ju ľúbi.. Niall stál pri Suzie a spolu sa na niečom smiali.. Liam sa o niečom veľmi zanietene rozprával s Louisom..
„Budeš mi chýbať“ povedal Harry, keď si sadol vedľa mňa.
„Aj ty mne Styles“ povedal som úprimne a pozrela som mu do očí..
„Ja viem, že sme to medzi nami ešte stále nedoriešili, ale ja ...“
„Harry, prosím.. Nechajme to už tak“ prerušila som ho sucho.
Nechcem to riešiť teraz pred odchodom, ešte sa to zhorší..
„Cestujúci do Londýna...“ začula som, no ďalej som už nepočúvala.
„Je to tu“ povedala smutne Em a tuho objala Zayna.
„Budete mi chýbať“ povedal Liam a nastalo skupinové objatie.
„Veď o chvíľu sa opäť vidíme mrkvička“ usmial sa Louis a spolu sme sa objali.
„Budeš mi chýbať mrkvičiak“ zasmiala som sa cez slzy.
„Ale noták, hádam nebudeš plakať“ zotrel mi slzu Loui.
„Prepáč, ale budem“ usmiala som sa.
„Kate“ povedala Suzie a obe sme sa tuho objali.
„Ďakujem ti za každú minútu strávenú s tebou.. Som rada, že som mohla prísť za vami..
Bolo to moje najúžasnejšie leto!“ povedala Suz a ja som sa znova rozplakala.
„Ľúbim ťa“ pošepkala som jej.
„Aj ja teba drahá“ povedala taktiež cez slzy..
Niekto ma poklepkal po pleci a keď som sa otočila, stál tam Harry.
„Ľúbim ťa“ pošepkal mi a nemohla som zastaviť prúd sĺz.
„Aj ja teba“ priznala som a po jeho líci stiekla taktiež slza.
„Hneď ako prídem do Londýna, ozvem sa ti“ povedal mi.
„Dobre“ povedala som smutne.
„Som rád, že som ťa spoznal Kate“ povedal a dal mi pusu na líce.
„Potešenie je na mojej strane“ povedala som s úsmevom a dala som mu rýchlu pusu na ústa.
„Kate, musíme ísť“ povedala Em a ja som sa vybrala za ňou.
„Čauté!“ kričali za nami chalani a Suzie a kývali nám.
Ešte posledný krát som sa obzrela a pozrela som sa na Suzie a Harryho.
Suzie bola v objatí s Niallom, pretože zrejme plakala a Harry mi ešte zakýval s úsmevom a slzou na líci.
Odkývala som mu a s Em sme nastúpili do lietadla..
Keď sme sa usadili na svojich miestach, cez okno som sa ešte raz pozrela na New York.
Chytila som Em za ruku a obom nám znova začali stekať slzy po tvári..
„Je čas ísť domov“ povedala mi Em a hoci som s ňou nesúhlasila, bola to pravda.
Ticho som prikývla a hlavu som si oprela o jej rameno.

Na letisku v Londýne na nás čakali rodičia, ktorý si nás po dlhom čakaní vzali opäť domov. S Em sme sa na letisku srdcervúco rozlúčili a odišli sme každá po svojom..
„Páni, to je teda nezvyk, bývať s rodičmi“ pomyslela som si cestou domov.
Bývanie s Em bolo totiž úplne úžasné a dá sa povedať, že aj bezstarostné..
Keď som prišla domov, zdalo sa mi to trochu cudzie.. Žiadny luxusný šatník, vo vedľajšej izbe miesto najlepšej kamošky rodičia.. Weird..
S rodičmi som sa ešte chvíľu porozprávala, no potom som sa išla osprchovať a do postele.
Nie takej mäkkej, aká bola v NY, no lepšie ako spať na zemi.. Som náročná? Asi preto, že som si zvykla na iný štandard, ako mám doma..
Zajtrajší, teda dnešný deň mám ešte na odpočinutie, vybalenie vecí a pripravenie sa do školy..
Od pondelka totiž začína krutá realita s názvom škola!

O 2 týždne neskôr
(odporúčam pustiť si túto pesničku --->  http://www.youtube.com/watch?v=IvjAF8bkZoc )

Prvé dni v škole som prežila celkom v pohode.. S Em sme trávili spolu takmer celé dni a všetci kamaráti sa nás vypytovali ako bolo v NY, kde sme boli, či tam boli hot boys a podobné otázky.. My sme im naše zážitky rozprávali s úsmevom, pri spomienkach, ktoré sme mali na dané momenty a občas sme sa začali tak smiať, že na nás všetci nechápavo pozerali a vraveli, že to nebolo vôbec vtipné.. No pre nás bolo, lebo sme to zažili..
Svoju izbu som si trošku prerobila, aby sa mi aspoň trochu podobala na tú v New Yorku.. Po stenách a skriniach som si polepila fotky z NY, ktoré mi pripomínali tie úžasné momenty s ľuďmi, ktorých milujem..
V jeden deň, keď som bola s Em práve na obede v škole, mi blikla SMSka.
„Kto ti píše?“ opýtala sa ma zvedavo Em, sediaca vedľa mňa.      
„Ešte som ju neotvorila“ uškrnula som sa na ňu a vzala som mobil do ruky.

Stretneme sa o 2 hodiny na Tower Bridge.
Harry xx

Keď som to dočítala, srdce sa mi šialene rozbúchalo a kolená sa mi roztriasli.
„Čo je to s tebou?“ pozrela na mňa Em a vytrhla mi mobil z ruky.
„To je super Kate! Hneď po ďalšej hodine ideme k tebe a vyberieme ti outfit!“ tlieskala nadšene Emily a ja som sa na nej zasmiala.
„Čo to vystrájaš?“ opýtala som sa jej, keď začala šaškovať.
„Teším sa s tebou Kate.“
„A kto povedal, že tam prídem?“ opýtala som sa jej.
Nie som si istá, či tam mám ísť.. Chýbal mi, neprešla sekunda, aby som naňho nemyslela..
„Robíš si srandu?“ pozrela na mňa zarazene Em.
„Hej“ uškrnula som sa a ona ma buchla do ramena.
„Ešteže tak.. Keď sa nedáte dokopy dnes, tak už nikdy!“ rozhodila rukami Em a odkráčala späť do triedy.
Chvíľu som tam ešte sedela a potom som odišla taktiež späť do triedy.
Počas poslednej hodiny som sa absolútne nesústredila a myslela som len na to, ako sa s ním stretnem.. Pár krát sme spolu počas posledných dvoch týždňov volali, no nebolo to to pravé. Musíme sa vidieť..

Po škole som išla domov aj s Em,  ktorá mi vybrala oblečenie a ja som mohla ísť.. Em sa dnes má taktiež stretnúť so Zaynom, takže sa už nemôže dočkať..

Stála som už tam.. Do poslednej chvíli som váhala, či neodídem. Čakala som na niečo, čo mi napovie, že robím dobre, keď tu som..No keď som ho zbadala medzi ľuďmi, hneď som vedela, čo mám robiť.. Konečne som počula hlas svojho srdca, ktoré mi šepkalo: „Choď!“
Obaja sme sa na seba usmiali a rozutekali sme sa k sebe. Bol to trošku prekážkový beh, presne ako náš vzťah, no keď sme k sebe dobehli a skončili sme v tuhom objatí, nemohla som sa prestať usmievať.
„Tak rád ťa vidím Katie“ povedal mi a ja som na chvíľu stuhla. „Katie“ prešlo mi hlavou. To bolo to slovo, na ktoré som čakala. Tak mi vraveli len rodičia, no teraz na to má právo aj on!
Pozrel mi do očí a ja som sa žiarivo usmiala. Naklonila som sa k nemu a vášnivo som ho pobozkala.
„Sľúb mi, že ma nikdy neopustíš“ povedala som mu, držiac ho okolo krku.
„Sľubujem! Milujem ťa a nedovolím, aby ti niekedy niekto ublížil. Som tu vždy pre teba!“
 povedal a ja som ho znova pobozkala.
„Milujem ťa“ povedala som mu, keď sa mi zahľadel do očí.
Iskričky  v jeho očiach sa zrazu znova rozsvietili a bolo na ňom vidieť, že je veľmi šťastný.
„Ona ma miluje!“ chytil ma Harry za boky, zdvihol ma a roztočil sa so mnou šťastne.
„Si blázon“ povedala som mu so smiechom.
„Som blázon, ale do teba“ povedal mi a opäť ma jemne pobozkal.
„No konečnééé!“ počula som ako sa niekto rozkričal!
„Čo tu robíte“ pýtala som sa so smiechom chalanov a Emily, ktorý spravili okolo nás kruh a my sme boli v strede.
„Chceli sme vedieť, ako to skončí“ zasmial sa Louis.
„Ako v každej rozprávke--> HAPPYEND-OM!“ povedala som a tuho som objala Harryho.

KATE



SUZIE

EMILY



Vlasy - Kate



Vlasy - Suzie


Vlasy - Emily



Katin outfit pri stretnutí s Harrym


22 comments:

  1. dokonalé! začala som to čítať až neskôr ale neľutujem že som mala prečítať okolo 40 strán. Je to úžasné! Vyšla mi aj slzička a to sa nestáva často. Je to krásne a tá hudba! Úplne krásne :) ak toto je tvoj sen tak nech sa ti splní ;) with Love Alex ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem Alex, som rada, že sa páčilo ;)♥

      Delete
  2. prave sedim na mole v Taliansku a revem ako debil :D vsetci na mna cumia ale je mi to uplne jedno :D je to ten najkrajsi pribeh, aky som citala a neskutocne si ma dojala ... bolo to uplne dokonale ... kazda cast mala v sebe svoje caro no tato posledna bola jedinecna ... davam dole klobuk a neskutocne sa tesim na dalsiu cast :-) som rada ze s niallom :-P a este raz ... B.E.A.U.T.I.F.U.L !!! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lauraa :-*** Cením si, že to počujem práve od teba, pretože si myslím, že tvoje príbehy sú oveľa lepšie a nemôžem sa s tvojimi porovnávať... Takže ďakujeeem veeľmi pekne, som rada, že ťa to aj dojalo(to bol môj cieľ :D).. So, THANK YOU ♥ a uži si ešte dovolenku :-*

      Delete
  3. Anonymous14/7/12 01:59

    Začala som to čítat včera večer. Teraz je dnes 1:55. Veľmi sa mi táto story páčila. Asi preto, lebo som si uvedomila, ze tá láska, na ktorú tak dlho čakám, môže byť aj medzi najlepšími priateľmi.
    Možno som si uvedomila, co mam spraviť. Ďakujem :)
    Skvelý pribeh, ktorý si mala premyslený do posledného detailu :) teším sa na dalsi príbeh od teba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woow, ďakujem :)! Som rada, že si si našla čas a prečítala si si to, cením si to ;). A keď som ti pomohla, som len rada :)

      Delete
  4. Zakončila si to úplne peckovo, krásne , nádherne , dokonalee... úplne si ma zabila... ten príbeh bol naozaj iný ako tie ostatné.. tento blog som našla asi ked si mala 30 časti... vtedy som to prečítala a od tej chvíle som sa každý deň pozerala či si už dala novú časť.. tento príbeh predbehol všetky moje očakávania... dnes som si dosť poplakala... a ten koniec si spravila úplne famózne.. teším sa na další príbeh a už teraz viem že to bude pecka !! :) Ď.A.K.U.J.E.M. že píšeš príbehy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ĎAKUJEM, že to čítaš a som vééľmi rada, že sa ti to páči ;).. Neviem, čo viac by som ti tu mala ešte napísať, lebo iné slovo ako ĎAKUJEM tu nie je na mieste..♥ A dúfam, že sa ti bude páčiť aj nový, ktorý začnem v najbližšej dobe písať :)

      Delete
    2. To už viem teraz že sa mi bude páčiť.. všetko od teba bude pené máš talent a to sa nezaprie...ja píšem príbeh tiež ale oproti tomu tvojemu je to fakt nič :)

      Delete
    3. Len to nezakríkni..! Ďakujem.. a môžeš mi poslať link.. Keď budem mať čas, tak si ho určite prečítam :)

      Delete
    4. nezakríknem určite....tu mám jeden http://ona1direction1story.blogspot.sk/... a na fb mám ešte dva... :)

      Delete
    5. okej, tak keď si nájdem čas, určite si prečítam ;)

      Delete
  5. Anonymous14/7/12 21:20

    Naozaj, čítam aj iné blogy, ale tento príbeh bol najlepší. A to aj preto, že Harry sa mi z nich páči najviac :) Celý čas som nedočkavo čakala, ako to zakončíš a musím povedať, že si prekonala moje očakávania. Jedným slovom- DOKONALÉ ! Fakt ďakujeme, že píšeš :) A tešíme sa na nové časti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woow! Ja ďakujem, že to čítaš :).. Veľké ĎAKUJEEM ♥

      Delete
  6. Anonymous15/7/12 20:54

    Erííí =) to je najlepší príbeh a najlepší koniec, hoci mi bolo smutno a do plaču pri tých všetkých spomienkach na NY a pri odchode ale proste Pecka konec. Pamätám si ten deň, keď si mi povedala:,,Asi začnem písať i ja pribehy s 1D" =D cii ale oplatilo sa ti, ukázala si svoj skrytý talent =) A tie naše pokeciky skoro o každej časti =D No proste IT IS PERFECT !!! som rada že si sa nato dala a že som ža v tom podporovala ako správna parťáčka =P a teším sa na ďalšiu časť, ktorá bude s NIALLOM =D už viem jak to určite skončíí =D Eričinka moja ty si talent od Boha =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mííms, ja ťa proste zbožňujem!! ďakujem za koment aj za pochvaly.. ďalšia časť bude síce neviem kedy, ale neprezrádzaj podrobnosti :D ľúúbim :-**

      Delete
  7. Anonymous16/7/12 18:45

    ERIKA!!!!!... poznám ťa už dlho, ale som rada, že aspoň teraz si začala písať a všetkým si tak odhalila svoj skrytý talent :-*... už od prvých písmenok tohto príbehu bolo jasné, že to vyústi do veľkolepého konca, ktorý bude sprevádzaný tvojím úsmevom, charizmou a optimizmom ;)... viem, že si zaneprázdnená, no verím, že čoskoro tu všetci objavíme ďalšie riadky, z ktorých ostaneme ako obarení, budeme ťa úpenlivo prosíkať o novú časť :D a dúfať, že keď zapneme PC nájdeme novú story ;)...Chcela by som ti veeeeľmi poďakovať, že som mohla byť súčasťou tohto celého ako Emily;)... I am really looking forward to visiting NY (I am sure, it will come true - maybe! :D)... LOVE U :) aaaaa ešte, že nikdy neprestávaj písať, lebo potom sa tvoja hlava naplní toľkými nápadmi, že aj tak to budeš musieť dať na papier (teda WORD) :D - a my si to s radosťou prečítame aj teraz ;) :-* - Ivka(Emily)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ĎAKUJEEM!! A ty nemáš za čo.. Bol to úžasný pocit, byť s tebou v NY haha ;).. And i believe, that we will go there! Not maybe but absolutelly yes :D.. Snáď ma to písanie neprestane baviť a dúfam, že aj ostatné príbehy sa ti budú páčiť tak ako tento.. Dúfam, že mi nápady nikdy nedojdú a keby aj hej, bude to improvizácia ;).. So thank you so much Em :-** Love you so much ♥♥♥

      Delete
  8. Nevie, či si ma pamätáš, ale som to @Onomatopoje s toho twitcamu :) A tú tvoju story som zhltla za necelé dva dni, úplne krásne a úžasné :) Strašne pekne píšeš! :) Píšem, no teda skor "píšem" na vás proste nemám :) Tak ak chceš tak sa pozri :) A fakt krásne to bolo s tým Harrym :) Jedna z najkrajších čo som čítala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahooj, hej pamätám si ťa ;).. Som rada, že sa ti môj príbeh páčil ;)... a ak budem mať čas, čeknem si ten tvoj :))

      Delete
  9. Anonymous14/1/13 19:45

    Ako prvý príbeh z tejto stranky som si prečítala Never say never... ked som ho dočítala tak som napísal, že lepší príbeh som nečítala... ale musím sa opravit príbeh, ktorý si napísala pred Never say never o Harrym a Katie ... dokonalosť sama o sebe...ešte pri žiadnom príbehu som toľko krát neplakala ako pri ňom...nemám slov..:) píšeš úžastne, všetko je do detailov napísane, prste city emócie.. <3 DOKONALÉ <3 ...teším sa na další príbeh :) a už sa ho neviem dočkať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woow, ďakujem veľmi pekne :).. :-*

      Delete