14/01/2013

Hey!

Ahojteee ;).. Pozdravujem vás z Rakúska! Je nám tu super, úplne iný svet.. Prostredie je ako z rozprávky, výhľad na Alpy, jedlá ako z časopisu, skvelí ľudia.. I Love it here!! Som nesmierne šťastná, že som si sem pridala prihlášku a že som sa tu aj dostala.. Je to skvelá skúsenosť byť tu a vidieť, ako to všetko funguje "za oponou".. Užívam si čas strávený tu.. Chcem sa vám inak veľmi poďakovať za všetky komentáre, ktoré ste mi napísali k poslednej časti príbehu.. Veľa to pre mňa znamená a som veľmi rada, že sa vám príbeh Never say Never páčil.. Neviem kedy začnem písať nový príbeh, lebo nemám až toľko času, takže uvidííme, môže to byť kedykoľvek.. Ale budem sa tu snažiť pridávať aspoň obrázky a také krátke príspevky... A ešte vám veľmi ďakujem za 50 000 návštev na mojom blogu! Je to úžasné, nikdy by ma ani nenapadlo, že budem mať toľko... Thank you so much for everything!



No comments:

Post a Comment