02/01/2014

Amazing 2013!

Ahojte! V prvom rade by som sa chcela poďakovať všetkým tým, ktorí ma počas tohto roka veľmi podporovali a hlavne Vám, ktorí ste čítali môj blog a aj napriek mojej letnej prestávke v písaní ste mi zostali verní. Veľmi vám za to ďakujem, môj blog by bol bez vás Nič! Vaše komentáre či rôzne postrehy ma posúvajú dopredu a vždy ma veľmi potešia, aj keď ich v poslednom období nebolo až tak veľa ako v minulom roku, nevadí, som vďačná aj za to málo :). V tomto dnešnom špeciálnom príspevku by som chcela zhrnúť môj rok 2013 a pridať k tým mojim niekoľkým naj dôležitejším udalostiam roka aj nejaký ten komentár a priblíženie vám všetkého úžasného, čo sa mi za tento rok stalo.
Ešte pred jeho začatím som si hovorila, že tento rok bude výnimočný a bude to Môj rok! Verte či neverte, všetky moje želania sa splnili a tento rok bol mojim doteraz NAJ lepším!


Tak aby som šla poporiadku:

1.Kaprun, Rakúsko
Hneď začiatkom roka, presnejšie 10.1.2013 som sa po dlhom zaujímaní sa o zahraničnú prax v Hoteli Zur Burg v rakúskych Alpách dostala tam! Bolo to prax zo školy, na mesiac. Šli sme tam dve, takže aj napriek tomu, že som šla do neznámeho prostredia, nebola som nikdy sama :). Hotel nebol veľký, no bol na vyššej úrovni. Ľudia, ktorí tam pracujú, sú poväčšine Slováci, takže s dorozumievaním sa nebol problém, povedala by som. Strávila som teda úžasný mesiac v krásnom prostredí, spoznala som nových ľudí, po večeroch sme si oddýchli v hotelovom wellnesse – vo vírivke či v bazéne, mohli sme jesť čokoľvek, no to jedlo bolo tak chutné, že nám mohol každý závidieť. Po večeroch sme chlapcom kuchárom pomáhali v kuchyni s prípravou a výdajom niektorých jedál. Jedlá, ktoré sa tam podávajú sa podobajú na tie, ktoré som pred tým videla len v časopisoch! Vážne, boli ako vystrihnuté z časopisov.. No a aj napriek tomu, že sme pracovali každý deň a namakali sme sa viac než dosť, bola to skvelá skúsenosť z mojej prvej praxe mimo Slovenska. Takže tento rok odštartoval veľmi dobre.




  
2.  Bratislava
Hneď z Rakúska sme sa presunuli do Blavy, do hotela Mercure, taktiež v rámci našej praxe (krásne nám to vyšlo :D). Tam sme zostali na 2 týždne. Taktiež dobrá skúsenosť, pracovali sme v obsluhe, mali sme podstatne viac hostí než v Rakúsku, no predsa nie až toľko práce ako tam. Vo voľnom čase sme si pochodili kade-tade, viac krát sme sa prešli pár kilometrov do nákupných centier, keďže obe ľúbime nakupovanie a čo si budeme klamať, veď sme si pred tým zarobili v Rakúsku, tak sa treba trošku vyzbrojiť oblečením :D.. No môj osobný názor je, že Bratislava nie je až taká úžasná, ako niektorí hovoria. Mne sa tam páči akurát tak Bratislavský hrad a tie už spomínané nákupné centrá a tot vsjo. Neviem, môj názor, čo myslíte?





      3. Dospelácka 18-tka
V živote som netušila, že svoje narodeniny môžem oslavovať na dvoch miestach, v dvoch štátoch. Pýtate sa: „Ako je to možné?“
Pol dňa v Rakúsku a pol dňa v Bratislave :D. Počas tých dvoch týždňov v Blave, sme si odskočili na víkend späť do Kaprunu. No a tam mi kamarátka, s ktorou som tam bola pripravila prekvapko. Dala mi upiecť tortu, všetci mi gratulovali, raňajky do postele s popisom: Eričke k 18-tke. Dokonca ešte jeden náš kamarát z baru mi prišiel zagratulovať a dostala som šampanské a tričko s logom klubu.
A druhú polovicu dňa som strávila v Blave, keďže sme sa už museli vrátiť späť, kde ma čakala ďalšia cute tortička. Zbožňujem Klaudiku a jej super nápady, ďakujem .
+ ďalšia oslava s rodinkou, hneď po príchode, ďalšia torta +oslava s kamarátkami/kamarátmi! Takže to bola nezabudnuteľná 18-tka!

      4. Cyprus – The best working holiday!
A presne tak to aj bolo – pracovná dovolenka.
16. mája sme odchádzali zo Slovenska s tým, že sme zostávali na Cypre na 5 mesiacov. Zdalo sa mi, že to bude veľmi dlhá doba, no tešila som sa, aj keď som nevedela do čoho idem. Nikdy pred tým som tam nebola, no chcela som to skúsiť.
Počas tých piatich mesiacov som zažila veľmi veľa rôznych zážitkov, spoznala som skvelých ľudí z celého sveta, no hlavne z Anglicka..
Zbožňovala som prácu v bare, ktorý sa neskôr stal „mojím barom“, každodenné krásne počasie, ktoré ma pravidelne nabíjalo energiou a pozitívnou náladou, to ako som mohla spoznávať ľudí z viacerých krajín, moja angličtina sa zlepšila o 100% a užívala som si každú jednu sekundu tam. Do práce som chodila rada a sama som sa pár krát ocitla na pódiu s animátormi, ktorí nás tam dotiahli. Človek si musí spraviť srandu aj sám zo seba, no nie? Ja to viem, a čo vy?

Pravidelné žúrky a diskotéky? Samozrejme, bola som v Ayia Nape, ktoré sa taktiež nazýva mestom mladých, v noci to tam bolo naozaj šialené!

No a keďže sme sa tam zišli skvelá partia, bolo to ešte lepšie a zážitkov mám nespočítateľne veľa :)! Dokonca som tam spoznala svojho priateľa :). Mimochodom, spomína som, že sme posledný pracovný deň skákali o polnoci do bazéna? Alebo, že sme posledný deň na Cypre mali obed v hoteli, kde sme pracovali ako keby sme boli hostia? Áno, bol to príjemný pocit a najlepších 5 mesiacov v mojom živote, ktoré mi dali po každej stránke niečo :).



      5. Koncert Bruna Marsa
Nezabudnuteľný zážitok! Stáť v plnej hale ľudí, hneď pod pódiom, čo môže byť lepšie? Vychutnala som si každú jednu sekundu koncertu a bolo to Do-ko-na-lé! Viac o koncerte ----> http://liveyourdreams-story.blogspot.sk/2013/11/mr-bruno-mars.html


      6. Anglicko na Slovensku
Nebudem k tomu písať nejako extra veľa, no môj úžasný priateľ Angličan, ma prišiel pozrieť na týždeň na Slovensko. Sweet. Bol to skvelý týždeň, počas ktorého sme boli v Tatrách a dokonca sme ho zakončili výletom do Krakowa v Poľsku. Vianočné trhy boli kúzelné a my sme si užili vianočnú atmosféru začiatkom decembra :).

      7. Paríž
No aby toho cestovania nebolo málo, tento rok zakončujem v Paríži. 
Ako je to možné? Zľavomat, spontánne rozhodnutie, super cena a zrazu 4 dni v Paríži zabookované!
Článok o Paríži prídam neskôr ;).

Takže keby som tento môj rok 2013 mala zhrnúť:
·         úžasný, perfektný, milión spomienok a zážitkov, neuveriteľný, najlepší
·         stihla som navštíviť krajiny ---> Rakúsko, Cyprus, Maďarsko, Poľsko, Francúzsko – Paríž

Za tento rok som veľmi vďačná a verím, že aj budúci rok bude rovnako úžasný, plný nielen cestovateľských, ale aj rôznych iných zážitkov.
A čo vy a váš rok 2013? Aký bol? Splnili sa vám niektoré z vašich snov/túžieb/želaní?

A tak by som chcela aj vám všetkým zaželať úspešný rok 2014, nech sa vám splní aspoň väčšina z vašich snov a nech vždy myslíte pozitívne, lebo verte či nie, to pomáha vždy a tým si zároveň priťahujete všetky dobré udalosti, ktoré sa dejú vo vašom živote.

Soo Happy New Year!


2 comments:

  1. Mala si úžasný rok 2013 čo sa nesá povedať o mojom roku. Splnila si si všetky sny, som rada:-D že sa ti splnili. Po pravde si hodne cestovala a usúdila som že rada cestuješ a to máme spoločné. Rada čítam tvoje poviedky a chápem prečo si ani moc pribehov nepridala tak často, si odhodlaná a k tomu si pracovala na Cypre, ak toto navrhnem mojej mame hned mi vravi čo ak ťa oklamu ale ako sa vravi risk je zisk a týmto sa riadim a aj budem. Tymito tvojimi zazitkami si ma posunula ďalej a ukázala že všetko sa dá ak sa chce. Preto si splnim jedem môj sen a mam na to odvahu. Prajem ti veľmi pekný a šťastný nový rok veľa zdravia a hlavne lásky!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Kika, ďakujem za krásne želania, prajem ti len to dobré ;).. A som rada, že aspoň trošku som ťa možno posunula ďalej a dodala som ti odvahu splniť si svoj sen, držím palce, určite to zvládneš! :)

      Delete