11/11/2014

Vysvetlenie/Explanation

Ahoojte! Takže v momentálnom štádiu sa cítim tak, že príbeh ktorý som sem začala písať asi pred pol rokom, nedokončím.. Zabralo by mi to veeľmi veľa energie a času, čo momentálne nemám, aj keď energia by sa našla.. Takže nateraz končím s príbehmi, aj tak ich nečítalo až tak veľa ľudí, ako keď som pridala len taký článok pomimo :D.. Takže som sa práve rozhodla, že tu budem pridávať hocičo. A to doslova! Moje myšlienky, postrehy, názory.. Jednoducho čo ma napadne a čo ma ovplyvní.. Ďalšou zásadnou zmenou bude, že články , teda aspoň väčšina, budú v angličtine (prepáč dedko, po anglicky toho asi veľa nenačítaš, ale musím sa už trochu posunúť ďalej, ale babka sa môže teraz vzdelávať a opakovať si angličtinu, ona ti to preloží :P). Takže sa budete vzdelávať aj vy so mnou ;). A taktiež si myslím, že tou angličtinou mi to tu bude čítať viac ľudí a taktiež sa to opäť lepšie rozbehne tak, ako to bolo pred tým. Tak sa teším na naše nové zážitky pri písaní/čítaní tohto môjho blogu.. See you soon :).

No comments:

Post a Comment